Yeni küresel entegre reklam konseptiyle DHL

  • Kampanyanın lansmanı Nisan ayı sonunda dünya çapında 21 ülkede ve Türkiye’de yapılacak
  • Kampanyanın iddiası “Excellence Simply Delivered” müşteriye sunulan taahhütleri vurguluyor
DHL’in dünya çapında 21 ülkede 16 dilde 250’nin üzerinde 1500 ilanla lansmanı yapılacak yeni reklam konseptinin başlangıç günü olacak. DHL’in “dünyanın lojistik şirketi olma” hedefi çerçevesinde hazırlanan küresel kampanya öncelikle günümüzün iş dünyasındaki karar verici konumundaki kişilere seslenecek. Birden çok katmanlı ve mecralı hazırlanan konsept, uluslararası televizyon yayınlarında dönecek reklamları ile Türkiye’de ve dünyada önde gelen medya organlarında çıkacak ilanlar ve gerek yazılı gerekse dijital formatta ürün kampanyaları içeriyor. Kampanya aynı zamanda dağıtılacak el broşürleri, gönderilecek toplu postalar, afişler ve yerel reklam taktikleri ile de desteklenecek.

Kurumsal stratejisinin parçası olarak, lojistik işini müşterilerine “kolaylaştırılan hizmetler” ve “sürdürülebilir çözümler” taahhütleri çerçevesine oturtmak tasarılarını duyurmuş olan Deutsche Post DHL, bu adımın ardından şimdi de ilk kez DHL’in bütün şirket birimlerini ve bu birimlerin ürünlerini kapsayan yeni ve entegre bir pazarlama kampanyası düzenliyor. Kampanyanın sloganı olan “Excellence Simply Delivered”, üstün hizmetin müşteriler tarafından kolaylıkla kullanılabildiğini anlatıyor, aynı zamanda da şirketin müşterilerine verdiği vaatlerin altını çiziyor.

Deutsche Post DHL Kurumsal İletişim Direktörü Christof Ehrhart konuyla ilgili olarak şöyle konuştu: “Bu kapsayıcı yaklaşım bütünlüklü bir marka varlığının ortaya çıkmasını temin ederken ayrı ayrı düzenlenen pazarlama etkinlikleri arasında küresel ölçüde bir sinerji yaratılmasına da olanak veriyor. Ayrıca küresel reklam kaynaklarının yerel düzeyde de etkin biçimde kullanılabilmesini sağlıyoruz”.

Yeni konsept üç katmanlı bir yaklaşım taşıyor: En yukarıdaki katmanda DHL’i lojistik sektöründeki lider konumu üzerinde duruyor. Bu katmanda aynı zamanda farklı bölümlerin marka değerleri ileri taşınıyor: Kişisel bir adanmışlık, pro-aktif çözümler ve DHL’in dünyanın her yerindeki yerel gücü. Konseptin bir sonraki katmanı DHL’in ayrı ayrı şirket birimlerinin marka güçlerini ve çözümlerini vurgularken anahtar nitelikli endüstriyel sektörlerden Yaşam Bilimleri, Enerji ve Yüksek Teknoloji sektörlerini öne çıkartıyor. Formatta dinamik görsellerin yer aldığı bir fonun önünde DHL çalışanlarının bir işgünüyle ilgili öyküler dile getiriliyor. Ürün kampanyaları bu üç katmanlı yaklaşımın son düzlemini oluşturarak çeşitli hedef kitlelerine seslenme ve doğrudan satış sürecini destekleme amacı güdüyor.

Deutsche Post DHL Kurumsal Marka Pazarlama Başkanı Wolfgang Giehl’ “Bu çok katmanlı entegre kampanya DHL markasının çekirdeğinde var olanı tutup dışarı çıkartarak ona ışık tutuyor, yaptığımız iş üzerine odaklanıyor. Küresel ve yerel etkinliklerimiz için 24/7 online destek sunmayı garanti eden bir ajansın varlığı da aynı derecede önemliydi. Böylece etkinlik düzeyimiz ve kampanyanın etkisi önemli ölçüde artacak” dedi.

DHL ayrıca analog ve dijital medyayı en elverişli ölçüde entegre etmeyi başarabilecek bütünüyle yeni bir ajans yapısı kurdu. Ajansların reklam kampanyalarını ana hatlarıyla sunduğu küresel bir sürecin ardından Ajans ‘180 Amsterdam’ ve bu ajansın dijital kolu ‘Riot’ yeni konseptin stratejik ve yaratıcı ortağı olarak seçilmişti. Önde gelen küresel dijital ajans

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder