DHL



Şirket Portresi




DHL, dünyanın en önemli Lojistik Grubu Deutsche Post DHL’in bir parçasıdır

DHL mektupların, eşyaların ve bilginin yönetimi ve taşınması için entegre , ihtiyaca özel ve müşteri odaklı hizmetler sunmaktadır.

DHL: dört birim-bir marka-bir tedarikçi- çözüm ortağınız

DHL dört birimden oluşmaktadır. Bu segmentlerin herbiri kendi merkezi yapısı altında çalışmaktadır. Grup yönetim fonksiyonları Kurumsal Ana Merkez tarafından idare edilmektedir.

Finansal Operasyonlar,I T ve Satın Alma dahil tüm Grubu destekleyen iç hizmetleri merkezileştirdik. Bu sayede işimizi daha esnek yapabilme, hizmet kalitemizi daha da geliştirme ve ekonomik ve mali açılardan da fayda sağlama olanağına sahip olduk.

Havayolu Taşımacılığı

Havayolu taşımacılığında dünyadaki lider kuruluştur ve toplam dünya pazarının %12’sini DHL taşır. Bu oran bizi takip eden en yakın rakibimizin iki katından daha fazladır. 150’den fazla ülkede faaliyetlerini yürüten şirketimiz tüm kilit pazarlara özel hizmetler sunmaktadır.

DHL, çok geniş taşıyıcı yelpazesi ile tarifeli uçuşlar ve kiralık uçaklar ayarlar ve aynı zamanda kendi taşıma firmasıyla rekabetçi hizmetler sunarak, ilk defa sevkiyat yapan kişilerden, düzenli navlun ithalatçılarına ve ihracatçılarına kadar herkese yardım edilebilmesini sağlar.

Acil Hava Kargo

Mallarınızı en hızlı transit süresi içinde teslim edilmesi gerektiğinde en iyi seçeneğiniz DHL AIR FIRST hizmetidir. İsminden de anlaşılacağı üzere, DHL AIR FIRST kargoyu, kalkan ilk uçağa yerleştirir ve varış noktasındaki havaalanından gideceği yere kadar öncelikli hizmet statüsünde yönetir

  • Temel özellikler:

  • Hızlı hizmet için mümkün olan en hızlı transit süre

  • Ilk uçağa yükleme, öncelikli mallar için idealdir

  • Sevkiyatta öncelikli teslimat.



  • Seçenekler aşağıdakileri içerir:

  • Kapıdan kapıya teslimat

  • Teslim edilemeyen malların iadesi

  • Taşıma sigortası

  • Özel güvenlik.

  • Ekonomik Havayolu Kargo Taşımacılığı

Önceliğiniz gönderi teslimatının maliyetini minimumda tutmak ancak gönderinizi havayolu ile göndermek olduğunda DHL AIR VALUE sizin için ideal seçimdir. Transit süre artışının kabul edilebilir olduğu, zamana daha az duyarlı yüklemeler için tasarlanmıştır ve DHL AIR PREMIUM hizmetine ekonomik bir alternatif sunar.

En ekonomik fiyatı sunabilmek için DHL AIR VALUE, kargonun önemli geçiş yolları üzerinden yaratıcı bir şekilde sevkıyatını sağlar.


  • Temel özellikler:

  • Fiyat avantajı için ekonomik yollarla sevkiyat

  • Belirlenen transit süresi ile önceden plan yapma imkanı

  • Standart yükümlülük

  • Havaalanından havaalanına teslimat

Seçenekler aşağıda verilmiştir:

  • Kapıdan kapıya hizmet

  • Esnek, Zaman tanımlı Hava Kargo Teslimatı

Belirli bir bütçe ile hızlı bir hizmet talep ettiğinizde, seçiminiz DHL AIR PREMIUM olmalıdır. DHL AIR PREMIUM, yükünüzü konsolide ederek size ekonomik hizmetler sunar ve yükünüzün, dünya çapında yer alan tüm önemli ticaret şehirlerindeki havaalanlarına belirli bir tarihte iletilmesini sağlar.

  • Temel özellikler:

  • Gelişmiş ekonomik çözümlerle konsolidasyon alternatifleri

  • Zaman tanımlı hizmetler sunmak için düzenli konsolidasyon

  • Standart sorumluluklar dahilinde uygun fiyatlandırma

  • İhtiyaçlara yanıt verebilecek havalimanından havalimanına hizmetler

Seçenekler aşağıda verilmiştir:

  • Kapıdan kapıya teslimat

DHL 2010’da yüzde 10 büyüyecek

Ekonomik kriz ortamının kendini yoğun olarak hissettirdiği 2009 yılında yüzde 1’lik büyüme gerçekleştirdiklerini belirten DHL Express Türkiye Genel Müdürü Michel Akavi, bu yıl açılan piyasa sayesinde bu rakamı yüzde 10’a çıkartacaklarını söyledi

13 Ocak 2010


DHL-Lufthansa işbirliği...

30 Haziran 2009

DHL Express ve Lufthansa Cargo’nun ortak girişimi olan AeroLogic, resmi olarak operasyonlarına başladı. DHL Express’ten yapılan yazılı açıklamada, ilk Boing B777F tipi uçağın teslim alınması ve Alman Havacılık Otoritelerinden Hava Operasyonları Sertifikasının alınmasıyla birlikte AeroLogic’in,Avrupa ve Asya arasında yeni güzergahlarda hizmet vereceği kaydedildi.
AeroLogic’in,
hafta içi günlerde Leipzig-Bahreyn-Hong Kong-Singapore-Delhi-Leipzig express hattında, hafta sonlarında Leipzig-Taşkent-Honk Kong-Taşkent-Leipzig kargo hattında çalışacağı ifade edildi.
Firmanın, 4 tanesi bu yıl kullanıma hazır olmak üzere kiralanmış 8
adet B777F tipi kargo uçağıyla hizmet sağlayacağına yer verilen açıklamada, kargo kapasitelerinin iki şirket tarafından bireysel olarak pazarlanacağı açıklandı. Havayolunun, Lufthansa Cargo için gelecekte Avrupa-Asya hattının dışında AB-Kuzey Amerika hattında da faaliyet göstereceği ve ilk ticari uçuşunu dün gerçekleştirildiği belirtildi.
Deutsche Lufthansa AG Üst Yöneticisi (CEO) Wolfgang Mayrhuber, yeni havayolunun, iki ortağın müşterileri için hizmetlerini geliştirmeye yönelik taahhütlerinin ve sektörde güçlü oyuncu yaratmaya yönelik girişimlerinin önemli bir göstergesi olduğunu ifade etti.
Deutsche Post DHL CEO’su Frank Appel, “Dünya pazarlarının kaçınılmaz olarak toparlanacağı düşünülecek olursa, önemli ticari hatların, ortak çalışmalarla güçlendirilmesini, son derece akıllıca bir yatırım olarak görüyoruz. GoGreen stratejimiz kapsamında 2020 yılına kadar yarattığımız karbon salınımını yüzde 30 oranında düşürmeyi hedefliyoruz” dedi.

DHL Türkiye Saha Satış Ekibi tüm Dünya DHL'leri arasında birinci oldu

DHL Türkiye Satış Ekibi, tüm dünyada DHL'in faaliyet gösterdiği başlıca 30 ülke arasında en etkin performans gösteren Saha Satış Ekibi oldu. Günlük müşteri ziyaretleri, yapılan ziyaretlerin etkinliği, iş fırsatlarının yönetimi ve kazanca dönüştürülmesi ile müşteri ilişkileri yönetimi gibi süreçlerin ayrı ayrı kategorilerle ölçümlendiği bu değerlendirmede DHL Türkiye Saha Satış Ekibi birinciliğe layık görüldü.

Ölçümlenmeye başlanan ilk yıl 2007 ve 2008'de özenli, titiz ve müşteri odaklı çalışmaları sonucu iki yıl üst üste "Scorecard Şampiyonu" olan DHL Türkiye Saha Satış Ekibi tutturduğu sürekli üstün performans sayesinde diğer DHL ekipleri içinden rektörü Boğaç Özsan, "Müşteri odaklı yaklaşımımız ve sınırsız hizmet anlayışımızdaki süreklilik, bizlere üst üste birincilikleri getirmiştir. Tüm bu başarılarımızda katkısı büyük olan müşterilerimize gönülden teşekkür ederiz." dedi.

1998 yılında Avrupa Bölgesi'nde DHL ülkeleri arasında en iyi servis kalitesine sahip ülke seçilen, Türkiye'de hızlı hava taşımacılığının kurucusu DHL Türkiye; 1998, 1999 ve 2001 yıllarında tüm DHL ülkeleri arasında servis kalitesini en fazla artıran ülke olmuştu. Müşterilerinin sesini dinleyen ve etkin şikâyet yönetimi ile tüm geribildirimleri fırsat olarak görmesi sayesinde ise DHL Express Türkiye, 2008 yılında SGS tarafından ISO 10002:2004 Müşteri Memnuniyeti ve Şikayet Yönetimi sertifikası ile belgelendirilmeye hak kazanmıştı.

Dhl'den Erken "Yeni Yıl" Kampanyası

DHL yeni başlattığı "No One Knows – Kimse Bizden İyi Bilemez" kampanyasıyla müşterilerine erken yeni yıl hediyesi veriyor.

DHL faaliyet gösterdiği tüm ülkelerde uygulanacak yeni bir kampanyaya imza atıyor. Kampanya sloganı "No One Knows – Kimse Bizden İyi Bilemez" DHL'in hizmet verdiği yerel pazarları, sektörleri, ülkeleri veya bölgeleri çok iyi tanıdığına ve bu sektörlere veya bölgelere yaygın dağıtım ağı ve uzmanlığıyla özel çözümler sunabildiğini vurguluyor.

İhracatçıları desteklemeyi de amaçlayan kampanya kapsamında Türkiye'den yurtdışına gönderi yapan DHL Express müşterileri; DHL EXPRESS WORLDWIDE (Uluslararası Doküman ve Paket taşımacılığı hizmeti), DHL EXPRESS 09:00 (Belirli noktalara sabah 9'a kadar teslimat) DHL EXPRESS 12:00 (Belirli noktalara öğlen 12'ye kadar teslimat) hizmetlerini kullandıkları takdirde çeşitli hediyeler kazanacaklar.

4 Ekim'de başlayacak ve Aralık sonuna kadar sürecek kampanyaya katılmak için; simplydhl.com/turkey sitesinde yayınlanan formu doldurarak DHL'in kampanya kapsamındaki hizmetleriyle gönderi yapmak yeterli.

DHL Express Türkiye Bölge Direktörü Michel Akavi kampanya ile ilgili olarak "Firmaların küresel pazarlarda pay sahibi olmasında, uluslararası hızlı hava taşımacılığı sektörünün önemi her geçen gün artıyor. DHL'in yaygın hizmet ağı ve yerel uzmanlığı firmaların dünyanın her yerindeki pazarlara en hızlı şekilde erişmesini sağlıyor." "No One Knows – Kimse Bizden İyi Bilemez" kampanyası DHL'in müşterilerinin iş potansiyellerini arttırmasına yardımcı olmak üzere sunduğu hizmetleri ve uzmanlığı vurguluyor" dedi.

DHL Lojistik Taşımacılık A.Ş. Hakkında:


Express Taşımacılık ve Lojistik sektörünün lider kuruluşu DHL, müşterilerine tek noktadan yenilikçi ve müşteriye özel çözümler sunuyor. Express taşımacılık ve hava - deniz - kara taşımacılığındaki uluslararası tecrübesini yerel pazarlardaki uzmanlığı ile birleştiren DHL, harmonize edilmiş servis ağı ile dünyanın 220’nin üzerindeki ülke ve merkezinde hizmet veriyor. Bir teknoloji şirketi olan DHL, 150 binden fazla çalışanı ile hızlı ve güvenilir hizmet veriyor ve her zaman müşteri beklentilerinin ötesinde servis vermeyi hedefliyor. Merkezi Belçika - Brüksel’de bulunan DHL, %100 Deutsche Post World Net kuruluşu.

DHL’den çevreci koliler

07 Ağustos 2009 Cuma


DHL Express, karbon salınımını yüzde 30 azaltmak için gönderi kutularında oluklu mukavva kullanacak. Hammaddesi kağıt olan ve yüzde 100 geri dönüşüm sağlanabilen mukavvalar çevreye büyük katkı sağlıyor.



DHL Express, karbon salınımını yüzde 30 azaltmak için gönderi kutularında oluklu mukavva kullanacak. Hammaddesi kağıt olan ve yüzde 100 geri dönüşüm sağlanabilen mukavvalar çevreye büyük katkı sağlıyor.

Türkiye ile vizeler kalktı DHL'nin Ortadoğu'da hızı arttı, maliyeti azaldı



AVRUPA, Türkiye ve Ortadoğu arasında karayoluyla 'komple ve parsiyeltaşımacılık' hizmeti sunan DHL Freight Türkiye, Ortadoğu ülkeleri ile olan yakınlaşma nedeniyle zaman ve maliyet avantajı yakaladı. Vizelerin kalkması veekonomik ilişkilerin artması firmanın gümrüklerden daha hızlı geçmesine ve maliyetlerinin azalmasını sağladı. DHL Freight Türkiye ve Ortadoğu Bölge Direktörü Selçuk Boztepe, "Özellikle Suriye ve Lübnan gibi ülkelerdeki yakınlaşmalar hem zaman hem de maliyet anlamında bize faydalı oldu. Vizeler kalkınca ekstra maliyet ortadan kalkmış oldu. Gümrüklerden de Türk şoförleri daha rahat geçmeye başladı. Ben de bizzat yaşadım. Eskiden uzun süre beklediğim Dubai gümrüğünden hemen geçiyorum" diye konuştu.

YÜZDE 18 BÜYÜDÜK

Türkiye'den Ortadoğu'ya giden yüklerde oldukça fazla artış olduğunu dile getiren Boztepe, bu sayede piyasada yüzde 25 daralma varken kendilerinin yüzde 18 büyüdüğünü söyledi. Boztepe, Türkiye'den Ortadoğu'ya giden malların oranının toplam taşıma miktarının yüzde 65'leri bulduğunu söyledi. DHL 10 ülkeye Türkiye üzerinden mal sevkiyatı
yapıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder