DHL, yenilenen internet sitesi ile hızına hız kattı

  • DHL, yenilenen internet sitesi DHL.com ile hızlı ulaşımını internete de taşıyor
  • 2009’da 110 milyon kez tıklanan DHL’in internet sitesi DHL.com, yenilenmiş haliyle kullanıcıların beğenisine sunuldu
Bugün Dünyanın önde gelen lojistik şirketi DHL, küresel internet sitesiyle birlikte 140 ülke ve Türkiye’deki DHL internet sitesini yeniledi. Müşterilerin gereksinimlerine daha iyi yanıt vermeye odaklanan yeni internet sitesi, bütün lojistik ve küresel posta hizmetlerine hızlı ve kolay erişim sağlıyor. Yenilenen DHL.com, tüm DHL iş birimlerini entegre ederken, günlük 300 binden fazla site ziyaretçisinin ihtiyaç duyduğu kaynaklara ulaşabilmesine olanak tanıyor. Aynı zamanda yerel ve küresel kariyer fırsatları da içeren site, gazetecilerin ihtiyaç duyacakları materyaller ve Deutsche Post DHL Grubu hakkında kapsamlı bilgiler sunuyor. Ana internet sitesiyle beraber diğer ülkelerdeki DHL internet sitelerinin yenilenmesi, 40 dilde 80 bin internet sayfasını kapsıyor.

DHL Express Pazarlama ve Kurumsal İletişim Direktörü Erkin Murat Küçük; konuyla ilgili olarak şöyle konuştu: “Yeni DHL.com, DHL’in sunduğu bütün hizmetlere küresel ve kolay erişim sağlarken web sitesini ziyaret eden DHL müşterilerinin gerçek gereksinimlerini göz önünde bulunduruyor. Hizmetlerimizin ve ürünlerimizin daha kolay kullanılabilmesini sağlamaya yönelik bir adım olan yeni sitemiz, doğru kişiyle iletişim kurmaya yönelik süreci daha da kolaylaştıracak”.

DHL. com internet sitesinin yenilenmesi, grubun 2015 Stratejisinde açıklanan “Tek DHL” yaklaşımını güçlendirmek üzere gerçekleştirilirken, proaktif çözümler ile birlikte dünyanın her yerinde güçlü bir yerel hizmet sağlayacak. DHL’in marka değerini etkin biçimde destekleyen yeni internet sitesi, DHL ve müşterileri için aynı zamanda kilit bir pazarlama, satış ve iletişim kanalını temsil ediyor.

DHL’in Perde Arkasına Yolculuk İçin Yeni Bir Site: www.DHL-brandworld.comExternal Link / New Window

Yenileme etkinlikleri kapsamında, DHL markasının perde arkasına bakış fırsatı sunan bütünüyle yeni www.DHL-brandworld.comExternal Link / New Window internet sitesi de kullanıma sunuldu. Dünyanın önde gelen lojistik markalarından birinin perde arkasına bakış fırsatı sunan bu sayfa, ziyaretçilerine hem yeni bilgiler hem de eğlence vaat ediyor. www.DHL-brandworld.comExternal Link / New Window’un içeriğini, DHL’in misyonu, marka değerleri, DHL müşterilerinin başarı hikayeleri, DHL’in dünya çapındaki reklam ve tanıtımları hakkında bilgiler, pazarlama kampanyaları, şirketin Formula 1 ortaklığı, Moda Haftası ve Leipzig Gewandhaus Orkestrası ile yürütülen çeşitli işbirlikleri oluşturuyor. DHL, site kullanıcılarını, Formula 1 uzmanlarını Twitter üzerinden takip etmek, sanal oyunlar oynamak gibi özel dijital olanakları site üzerinden kullanmaya davet ediyor.

DHL Marka Dünyası’nın interaktif bir marka deneyimi sunan platform kurduğunu söyleyen DHL Express Pazarlama ve Kurumsal İletişim Direktörü Erkin Murat Küçük; konuyla ilgili olarak “Geleneksel medyanın yanında yeni bir marka iletişim çağına giriyoruz. Yeni DHL Marka Dünyası’yla kullanıcılarımız DHL markasının kalp atışlarını ve tutkusunu hissedebilecek” dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder