CEVA Strateji

Strateji

CEVA Lojistik dünyanın en büyük kontrat lojistik şirketidir. Müşterilerin tedarik zincirini daha değerli ve etkin hale getirmeye odaklanıyoruz. Kompleks tedarik zinciri çözümleri tasarlıyor, uyguluyor ve işletiyoruz ve tedarik zinciri ile bütünlük ve görünürlük elde etmek için en son teknolojiyi kullanıyoruz.

CEVA Lojistik'in stratejisinin üç temel taşı vardır:

1. Operasyonel Mükemmelik

Operasyonel Mükemmelik, çalıştığımız bütün lokasyonlarda, derinlere kök salmış değerlerimizin temelidir. Politikalarımız, süreçlerimiz ve performansımız en yüksek işletim standartlarına uygundur.

2004’de üretkenliği arttırmak, maliyeti azaltmak ve servis seviyelerini yükseltmek için LEAN sürecini ve kültürünü uygulamaya başladık.

2. Yenilikçilik ve Teknolojik Liderlik

Tedarik zincirleri müşteri gereksinimlerini karşılamak için sürekli olarak evrim geçirmektedir. Bu nedenle tedarik zincirlerindeki değişen gereksinimleri tahmin etmek için çözümleri proaktif olarak yeniden değerlendiriyoruz. Tedarik zincirinin bütün işlemleri arasındaki bağlantı yaşamsal önem taşır.

En son teknoloji kullanılarak tasarlanan yazılımımız olan Matrix™, gerçek zamanlı olarak CEVA Lojistik’i, müşterilerimizi ve tedarik zincirleri içerisindeki ilgili bütün tarafları birbirine bağlar. Matrix™ bir çok sanayideki inbound, outbound ve ters lojistik işlemlerini destekler ve nakliye, envanter yönetimi, sipariş karşılama, finansal ödeme ve e-ticaret uygulamalarınının tümünü içeren bir bütünden oluşur.

3. Müşteri ve sektör odaklılık

Operasyonel ve stratejik düzeylerde güçlü ilişkiler kurmak ve sürdürmek için Kilit Müşteri Yönetimini (Key Account Management, KAM) kullanıyoruz. Uzmanlığımız ve benzersiz Know How’ımızı uygulayabileceğimiz Otomotiv, Hızlı Tüketim Ürünleri ve Perakende, Elektronik, Lastik, Yayıncılık ve Medyanın dahil olduğu sınırlı sayıda sektöre odaklanıyoruz.

SMART Standardisation (AKILLI Standartlaştırma)
Akıllı Standartlaştırma bu üç unsuru birleştirme şeklimizin bir örneğidir.
Akıllı Standartlaştırma benzer müşteri gereksinimlerine dayalı olarak belirli müşteri segmentleri için standart çözüm takımlarının geliştirilmesidir. İlgili müşteri ihtiyaçlarının karşlılanması için gerekli kişiselleştirmeyi sağlayan dünya çapındaki operasyonlardaki ölçek ve yeteneklerden faydalanarak operasyonel mükemmellliği arttırmamıza izin verir.
Akıllı Standartlaştırma mevcut durumuda Mobil Ağ Operatörlerine, Otomotiv Sektörüne, Global Malzeme Yönetimi ihtiyacı içinde olan üreticilere ve Konsolidasyon Merkezlerine sunulmaktadır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder