Çalışanlarımızın Ortak Yetkinlikleri
İç/Dış Müşteri Duyarlılığı
• İç ve dış müşterilerin beklentilerini anlar, sürekli müşteri memnuniyeti için çalışır. Müşteri şikayet ve tepkilerini pozitife çevirmek için çaba harcar.
• Müşteri ile pozitif iletişimde bulunur.
Takım Ruhu ve Dayanışma
• Ortak hedeflere ulaşmak için sorumluluk üstlenir, aidiyet duygusu ile birlik içinde çalışarak çevresindekilere destek olur.
• Kurumun bağlı bir üyesi olur ve ortak hedeflere ulaşmak için özveri ile çalışır. Çevresindeki herkesle saygı ve hoşgörü çerçevesinde yapıcı bir şekilde iletişim kurar.
• Takım çalışmasını planlar, etkin toplantılar düzenler ve sonuçlarını takip eder. Stresli durumlarda ortamı yatıştırır ve takım içi anlaşmazlıkları çözer.
İletişim
• Karşısındakileri dikkatle dinler, kendini etkili bir şekilde ifade eder. Yaklaşım tarzı ile kişilerde olumlu etki yaratır.
Sosyal Sorumluluk Bilinci
• Kendisinin ve kurumunun, topluma ve ülke ekonomisine katkıda bulunmasını destekleyici davranışlar gösterir.
Yaratıcılık ve Yenilikçilik
• Yenilikleri takip eder, kendi çalışma biçimini sorgular, farklılık yaratacak öneriler geliştirir ve yeni uygulamaların içinde yer alarak gelişimi destekler.
• Yeni, özgün fikirler veya alternatifler üretir ve önerir. Sürekli iyileşme için teknolojik gelişmeleri, eğilimleri, yeni fikirleri ve en iyi uygulamaları araştırır ve işine yansıtır
Esneklik ve Proaktivite
• Pozitif enerjisini çevresine yansıtarak, yarattığı heyecan ve şevk ile çalışma ortamını olumlu etkiler.
• İfade yeteneği ve vurguları ile çalışma temposunu yüksek tutar. Alınan kararları hızlı bir şekilde eyleme dönüştürür.
• Mesleği ile ilgili piyasada gelişen yeni eğilimlere açık olur ve bunları faaliyetlerine / iş adımlarına yansıtır.
Sürekli Gelişim
• Kendisi ve ekibi için gelişme fırsatlarını sürekli takip eder. Süreçleri günceller ve iyileştirir.
• İnisiyatif alır, inisiyatif almayı ve mantıklı risk-almayı teşvik eder; başarısızlıkları ders çıkarma fırsatı olarak görür
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder