TIRSAN LOJİSTİK



Tırsan Lojistik, sunduğu Dağıtım Hizmetlerini müşterilerinin zaman ve maliyet kısıtlarına en uygun çözümlerini üretecek şekilde yapılandırmıştır. Entegre lojistik hizmetleri kapsamında, Türkiye geneli coğrafik yapılanması ile Tırsan Lojistik, bölgesel dağıtım ağına hakim, uzman dağıtım hizmetleri yöneticileri ve ürün özelliklerine ve hacmine uygun yapılan planlama ile, komple veya parsiyel bazda, şehiriçi ve yurtiçi dağıtım hizmeti sunmaktadır. Tırsan Lojistik Dağıtım Hizmetleri Standardı'nda; müşterilerinin ürünlerinin yerine tam zamanında ulaşması esastır. Tırsan Lojistik; dağıtım hizmetleri kapsamında, en ileri teknolojiden yararlanarak, mobil iletişim sistemleri ve yazılımları aracılığıyla müşterileri için en optimum çözümleri üretmektedir. Müşterilerine 7/24 araç ve ürün takibi olanağı sunmak üzere, tüm araçlarını "Filo Takip Sistemi" ile donatmış çağdaş teknolojik çözümler sunmaktadır.

PARSİYEL DAĞITIM
Tırsan Lojistik; eğitimli personeli, çağdaş bilgi sistemleri ve dağıtım alt yapısı ile tüm Türkiye'de müşterilerinin ürünlerini istenilen noktalardan alarak bayi, zincir market, distribütör veya nihai tüketiciye Tırsan Lojistik Parsiyel Dağıtım Hizmeti Standartlarında teslim etmektedir.

Tüm Parsiyel Dağıtım Operasyonlarını elektronik ortamda takip eden Tırsan Lojistik, "müşteri temsilcileri" kanalıyla ürün dağıtımının her aşaması ile ilgili bilgi ve teslimat raporlarını müşterilerine sürekli verebilmektedir.

Parsiyel Dağıtım Hizmetinde, yasal çerçevede hiçbir hacim veya ağırlık kısıtı aramayan Tırsan Lojistik, müşterilerine özel çözümler üretmek ilkesi doğrultusunda bilgi sistemleri ve dağıtım alt yapısı yatırımlarına devam etmektedir.

KOMPLE DAĞITIM

Tırsan Lojistik; üretici, ithalatçı ya da distribütör müşterilerinin bayi, zincir market veya toptancılara komple dağıtım taleplerine, uzman personeli ve bilgi teknolojileri desteği ile en uygun ve ekonomik çözümleri üretmektedir.

Tırsan Lojistik tarafından geliştirilen Komple Dağıtım Yazılımı ile araç, sürücü ve sevkiyata ait tüm sefer bilgileri kaydedilmekte, müşterilerine standart "Ürün Teslim" ve "Performans” raporlarının yanı sıra gelen talep doğrultusunda performans, mali ve istatistiksel her tür raporu da sunabilmektedir.

Komple dağıtımda; uzman olan Tırsan Lojistik, tır, kamyon, kamyonet ve panelvan tipi araçlar ile Türkiye’nin her noktasına aynı kalitede hizmet vermektedir.




JIT TAŞIMA
Günümüzde yoğun rekabet ortamında ; lojistik hizmet ve operasyonlar kapsamında, özellikle üretici firmalara ,JIT taşıma hizmeti sunmak; etkin bir kontrol ile düşük maliyetli fakat yüksek kaliteli, maksimum verimlilikte operasyon imkanı sağlamaktadır.

SOĞUK ZİNCİR TAŞIMA
Kalite ve gıda güvenliği bilinci ile soğuk zincir taşımacılığında "Gıda Güvenliği" eğitimi almış sürücüleri, +4 °C ; - 18 °C ve her iki ısı derecesinde (+4 °C ve -18 °C) çalışan çift rejimli araç filosu ile komple ve parsiyel bazda dağıtım hizmeti verilmektedir. Özellikle zincir mağazalara; hatlı-rutlu dağıtımlar ile firmalara maliyet avantajı sağlamaktadır.


MİLK-RUN SEVKİYATLAR
Kanban Sevkiyatlar; yan sanayii yada bayilerden ürün toplama veya dağıtımı ile yapılmaktadır.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder