DHL EXPRESS’TE İŞE ALIMLAR BAŞAK DİNÇSOY’DAN SORULACAK

  • DHL Express Türkiye Organizasyonel Gelişim, Eğitim ve İşe Alım Müdürlüğü pozisyonuna, DHL Türkiye ailesinden Başak Dinçsoy getirildi
Uluslararası lojistik ve ekspres taşımacılık sektörünün lideri DHL Express Türkiye, kurum içinde görev değişikliği yaptı. DHL Express Türkiye’nin Organizasyonel Gelişim, Eğitim ve İşe Alım Şefi olan Başak Dinçsoy, Organizasyonel Gelişim, Eğitim ve İşe Alım Müdürlüğü’ne terfi etti. Dinçsoy, yeni görevinde işe alım sürecinin yönetimi, çalışanların eğitim programlarının hazırlanması ve uygulanmasının yanı sıra, performans değerlendirme sistemleri ve yetenek yönetimi süreçlerinden de sorumlu olacak.

2008 yılından bu yana DHL Express Türkiye’de görev yapan Dinçsoy; 1998 yılında İstanbul Üniversitesi Eğitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık bölümünden mezun oldu. İstanbul Psikodrama Enstitüsü’nde psikodrama eğitimi alan Başak Dinçsoy’un “terapist” unvanı da bulunuyor. Alcatel Teletaş’ ta İnsan Kaynakları Uzmanı olarak profesyonel iş hayatına atılan Dinçsoy, telekomünikasyon sektöründe deneyim kazandıktan sonra 2002-2007 yılları arasında PricewaterhouseCoopers’ ta insan kaynakları alanında çalışmaya devam etti. Ardından Organizasyonel Gelişim, Eğitim ve İşe Alım Şefi olarak 2008 yılında DHL Express bünyesine katıldı. 2008-2010 yılları arasında bu pozisyonda görev yapan Başak Dinçsoy son olarak Organizasyonel Gelişim, Eğitim ve İşe Alım Müdürlüğü’ ne terfi etti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder